Iggy Pop!
Čovjek koji je u životu bio više gladan nego sit, čovjek koji je u životu toliko toga napravio, a opet, “nije napravio ništa” po čemu bi ga globalni mediji uzdigli na razinu koju zaslužuje.
Iggy Pop je ikona rocka, koji je stjecajem okolnosti postao “djedica” garažnog zvuka i “pra-pra-pra-djeda” punka. Ne u naznakama, ne u nekom polazištu od kojeg je nešto krenulo, već kao uobličeni, definirani izričaj koji je čekao svoj trenutak.
Pa ni onda, kad je taj trenutak došao, kad su svi gazili preko njega u medijskom prostoru i to s „njegovom“ muzikom, Iggy Pop je bio “low“, toliko da je bilo razdoblja kad se bavio mišlju ostaviti se muzike. No, i ovo je samo retorika, jer Iggy Pop jest muzika, kao što je muzika Iggy Pop.
Iggy Pop – “Free“
Iz gliba siromaštva nakon The Stoogesa s kojima je btw utabao put u besmrtnost, izvlači ga David Bowie, koji mu piše pjesme i producira albume. Pa ni onda Iggy ne dobiva globalno priznanje i neminovno dolazi do gubitka samopouzdanja. Teško je predočiti nekom sa strane da je frontman The Stoogesa, čovjek koji u svom opusu ima albume kao što je “Idiot”, ima pjesme „Passenger“ i „Lust For Life“, s kojima je čak dolazio na Billboard, na kraju ipak ostane sam i na vjetrometini svojih neispunjenih očekivanja.
Novo je stoljeće počelo stvari postavljati na svoje mjesto i Iggy polako, ali sigurno počinje zauzimati zaslužene pozicije. Njih je definitivno cementirao albumom „Post Pop Depression“, koji je, malo je reći, briljantan. (o ovom albumi više možete naći ovdje!).
U međuvremenu Iggy postaje headliner i (medijska) slava, iako malo kasno, ipak kuca na njegova vrata. U tom ozračju, Iggy lansira novi album simptomatičnog naziva “Free”. Naslov već u startu puno govori, kako o sadržaju, tako i o samom tvorcu.
Iggy Pop – “Loves Missing”
Album je u biti neka vrst kontemplacije, promišljanja u kojem pokušava pronaći put u slobodu i to na način tako da na sebe preuzima ulogu “govornika” drugih umjetnika.
Prema izjavama samog Iggyja, bio je to prvi album na kojem se riješio nesigurnosti koja ga je pratila dugi niz godina, (ali i rezultirala nastankom dobrih albuma!).
Sam album je u neku ruku komoran i samim izborom suradnika. Dok je na prethodniku „Post Pop Depression“ Iggy radio s Josh Hommeom, na ovom je glavni suradnik trubač Leron Thomas. Po mnogima ova je simbioza, iako n prvi pogled neobična, ipak bolje legla trenutku u kojem se Iggy nalazi od rada s Joshom. Ili pak ponovo gazimo po osobnom ukusu.
Bili kako bilo, Iggy je snimio album koji korespondira njegovim godinama, a da pri tom nije izgubio esencijalnu nit svojeg opusa.
A to je najbitnije, Iggy ostaje Iggy!
Ja nisam vlasnik autorskih prava fotografija, videa ni muzike. Stoga, sva prava idu samo stvarnim vlasnicima. Ako ste pak vlasnik fotografije, videa ili muzike, kontaktirajte me mailom, koji se nalazi na stranici “Kontakt”, i video sa svim sadržajima će biti uklonjen s portala.
I am not the owner of either the image, video or the original songs. Therefore, all rights go to their respective owners. If you are the owner of the image, video or any of the songs, write to me a private message, located on “Kontakt” page, and I’ll delete this video immediately.
*Sve naknade za autorska i srodna prava regulirane ugovorom s Gradskim Radio Trogir!
*All copyright, royalties and related fees regulated by the contract with Gradski Radio Trogir!