Iggy Pop snima prvi solo album “Idiot”.
Povijest i legislativa ovog albuma se proteže daleko dalje i dublje od čisto kronološkog postojanja kao muzičkog izdanja.
Ovo je album na kojem se uz Iggy Popa pojavljuje David Bowie i to ne u nekoj sporednoj ulozi, već kao suradnik na manje više svim poljima nastanka albuma, od pisanja tekstova, muzike, produkcije pa i samog “uvjeravanja Iggya da nije gotov!”.
Bowie je u biti bio ta dobra vila koja je gurnula Iggya u nove avantura otvarajući mu nova područja muzičkog izričaja. Ne zaboravimo, bilo je to vrijeme kad je sazrijevala ideja o Berlinskoj Trilogiji, koja se počela ostvarivati u obliku Bowievog albuma “Low”. („Low“ je pak završen negdje u vrijeme završetka albuma “Idiot”.)
Kako bi izbjegli zamke poredbe i nepotrebnog medijskog pritiska, Bowie prepušta Iggyu da album izda tri mjeseca prije nego će on izdati svoj album. Bila je to velikodušna gesta, kao uostalom i cjelokupan odnos Bowiea prema Iggyu.
Iggy je s druge strane, sada je i to očito, i te kako utjecao na Bowiea noseći u “dotu” sirovinu, energiju s ulice i iz garaže. Ono što je Bowieu nedostajalo.
Znajući koja je uloga elektronike i efekata na Berlinskoj Trilogiji (“Low”, “Heroes” i “Lodger”), postaje jasna uloga albuma “Idiot” i u ovom kontekstu.
Stranica koju ste otvorili je samo uvod u objavu. Integralnu verziju možete naći ovdje!