No Banner to display

Koncerti

Pirovac Blues Festival 2018 – Pirovac / 17.-19. Srpnja-2018.
Atomsko sklonište – Split, Đardin / 18. Srpnja-2018.
King Crimson – Italija, Pompeii / 19. Srpnja-2018.
King Crimson – Italija, Pompeii / 20. Srpnja-2018.
Kanal Fest – Šibenik, Martinska / 20. i 21. Srpnja-2018.
Split Blues Festival – Split, Đardin / 19. – 21. Srpnja-2018.
Rambo Amadeus (SARS Festival) – Sinj, Vojarna Ivaniša Nelipića / 20-22. Srpnja-2018.
Nipplepeople (SARS Festival.) – Sinj, Vojarna Ivaniša Nelipića / 20-22. Srpnja-2018.
Ciotog (SARS Festival) – Sinj, Vojarna Ivaniša Nelipića/ 20.-22. Srpnja 2018.
Šank (SARS Festival) – Sinj, Vojarna Ivaniša Nelipića / 20.-22. Srpnja 2018.
Mind Zoo (SARS Festival) – Sinj, Vojarna Ivaniša Nelipića / 20.-22. Srpnja 2018.
Seviter (SARS Festival) – Sinj, Vojarna Ivaniša Nelipića / 20.-22. Srpnja 2018.
Simbola (SARS Festival) – Sinj, Vojarna Ivaniša Nelipića / 20.-22. Srpnja 2018.
The Countess (SARS Festival) – Sinj, Vojarna Ivaniša Nelipića / 20.-22. Srpnja 2018.
Ekskurzija Poljoprivredne Škole (SARS Festival) – Sinj, Vojarna Ivaniša Nelipića / 20.-22. Srpnja 2018.
King Crimson – Italija, Rim / 22. Srpnja-2018.
King Crimson – Italija, Rim / 23. Srpnja-2018.
Iron Maiden – Zagreb, Arena Zagreb / 24. Srpnja-2018.
King Crimson – Italija, Lucca / 25. Srpnja-2018.
Laura Pergolizzi – Šibenik, tvrđava sv. Mihovila / 25. Srpnja-2018.
Floydian Split – Makarska, Kačićev trg / 26. Srpnja-2018.
Massimo – Šibenik, tvrđava sv. Mihovila / 27. Srpnja-2018.
Massimo – Šibenik, tvrđava sv. Mihovila / 28. Srpnja-2018.
Daryl James – Zagreb, Hard Place / 28. Srpnja-2018.
Massimo – Trogir, Kula Kamerlengo / 30. Srpnja-2018.
TAM TAM Music Festival 2018 – Sučuraj / 23. Srpnja – 01. Kolovoza-2018.
Chelsea Wolfe – Rijeka, Trsatska gradina / 01. Kolovoza-2018.
Mario Biondi – Šibenik, Tvrđava sv. Mihovila / 02. Kolovoza-2018.
Amire Medunjanin – Pula, Arena / 03. Kolovoza-2018.
#3. Ovčice Blues Fest – Split, Ovčice / 03-04. Kolovoza-2018.
Hladno Pivo – Split, Tvrđava Gripe / 04. Kolovoza-2018.
Kruder / Dorfmeister – Šibenik, tvrđava sv. Mihovila / 04. Kolovoza-2018.
SuperUho Festival – Primošten, ex- Marina Lučica / 06.- 08. Kolovoza-2018.
Bajaga i Instruktori – Pula, Arena / 11. Kolovoza-2018.
Šakan Festival – Brela / 10. – 11. Kolovoza-2018.
Calexico – Rijeka, Delta / 13. Kolovoza-2018.
Dubioza Kolektiv (Aj Cha Festival) – Split, Staro Hajdukovo / 18. Kolovoza-2018.
Kraftwerk – Pula, Arena / 29. Kolovoza-2018.
Bryan Ferry – Šibenik, Tvrđava sv. Mihovila / 02. Rujna-2018.
Evo Ruke – Split, Đardin / 18. Srpnja – 09. Rujna-2018.
Trio Trabacool – Split, Circus / 11. Rujna-2018.
Son Lux – Zagreb, Tvornicai kulture / 07. Listopada-2018.
Jethro Tull – Zagreb, Dom Sportova / 13. Listopada-2018.
David Garrett – Zagreb, Arena / 13. Listopada-2018.
Life Of Agony – Zagreb, Tvornica Kulture / 24. Listopad-2018.
Armored Saint – Zagreb, Močvara / 10. Studenog-2018.
Wayne Kramer (ex-MC5) – Budimpešta / 24. Studenog-2018.
Clutch – Zagreb, Tvornica Kulture / 09.Prosinca-2018.
A Perfect Circle – Beč / 16. Prosinca-2018.
Velvet Insane – Zagreb, Hard Place / 10. Siječnja-2019.

Emisije

THE LAW – “THE LAW”

nije zlato sve što sija!

I u ovoj emisiji ostajem na površini.
Predstavljam kratko živuću englesku grupu The Law i njihov istoimeni album.

Kad sam prilikom planiranja budućih emisija prolazio kroz šumu grupa i prašumu naslova, u “oči mi je” upala grupa The Law. Za razliku od mnogih, ova mi je grupa “upala u oči” zbog toga, jer sam album preslušao dva puta, jednom kad sam ga dobio, i drugi put da se uvjerim da sam bio u pravu kad sam ga prvi put čuo.
I od tada je u arhivi.

Znajući da je Paul Rodgers jedan od dvojice osnivača grupe, ipak me zagolicalo, da nisam slučajno prebrzo otpisao ovaj album i grupu. Stoga sam ispred sebe bacio kost, i evo, ide moje definitivno o ovoj grupi.

Nema se bog zna stašto reći o povijesti nastanka.
Uglavnom, 1991. godine Paul Rodgers susreće bubnjara Kenney Jonesa i u nevezanoj priči dolaze do nekih zajedničkih ideja.

Jedna od njih je bila da se osnuje labava grupa, u kojoj će njih dvojica biti članovi, a svi ostali će biti u prolazu, prema potrebi. To je trebalo omogućiti Paul Rodgersu maksimalnu slobodu stvaranja i neometanu realizaciju u studiju.

Inače, samo da se podsjetimo, Kenney Jones je cijenjeni bubnjar, koji iza sebe ima reputaciju britkog i kao mašina točnog svirača po kožama. Na svjetla pozornice je isplivao kao bubnjar Small Facesa, potom reformiranog istog banda u Faces, da bi nakon Keith Moonove smrti, bio neko vrijeme član The Who.

Na drugoj strani, do osnutka The Law, Paul Rodgers iza sebe ima neusporedivo širu i jaču karijeru. Šezdesetih na sedamdesete je bio lider jedne od najvećih grupa na Otoku, grupe Free, da bi potom osnovao planetarno popularnu Bad Company, te potom kratkoživuću, ali izrazito autorski i personalno jaku, grupu The Firm.

Postoje dvije verzije priče, kako je band dobio ime The Law.
Prva kaže, kad su Rodgers i Jones bili u jednom pubu, dogovarali buduću suradnju, a iznad njih je visio natpis o nekoj regulativi, koji je počinjao sa “The Law Says….”. Vidjevši to, dvojac se složio oko budućeg imena.

Druga je priča sasvim drugačija, i kaže, da je za vrijeme pošasti po Americi, pošasti koja se zvala Bad Company, kao predgrupa nastupila na par koncerata, američka grupa The Law. Rodgers im je pristupio i rekao da mu se sviđa to ime, i da će ga kad tad iskoristiti. Rečeno učinjeno, nakon dvadeset godina, osniva grupu pod tim imenom.
Bilo kako bilo, album izlazi, a prije njega singlica “Laying Down The Law”. Singlica se penje na prvo mjesto Billboarda, obećavajući dobar plasman albuma.

Nažalost, to se nije ostvarilo.
Album dolazi na top listu, ali se penje na #126. mjesto Billboarda, što je za Rodgersa bilo jednako čistom porazu. Nisam baš siguran, ali koliko se sjećam, to mu je bio najgori plasman u životu s nekim albumom.
Zašto je tome tako, mogli bi lamentirati danima. No, neki očiti razlozi postoje i to debeli, jer ljudi koji vole Rodgersa i njegov rad su sigurno imali razloga, ne kupiti ovaj album.
No, objašnjenje za to ćemo ostaviti za malo kasnije, nakon što poslušamo album.

Dunque, album je loše prošao i to je dovelo do raspada grupe. Hajdemo pokušati odgovoriti na već postavljano pitanje, zašto je tome tako?

Pored činjenice da su na albumu svirali najeminentniji studijski muzičari, pa čak i neke od zvijezda rock scene, kao što su David Gilmour, Bryan Adams, i Chris Rea, muzika na albumu jednostavno nema “šuga“, nema one nevidljive, ali odlučujuće niti, kad muzika ma koliko jednostavna ili kompleksna bila, jednog momenta osvijetli slušatelja i uvuče mu se pod kožu.

Nadalje, ovo je prvi, a vjerojatno i posljednji put da se Paul Rodgers oslanjao na vanjske suradnike, kad se radilo o komponiranju. Ironija je tim veća, da je jedina tema s albuma, “Laying Down The Law”, koja je došla na prvo mjesto Billboarda, u stvari Rodgersovo djelo. To samo ukazuje na pogrešni pravac kojim se kretao ovaj projekt. Jer, pjesme s albuma su prosječne, kakvih ima na tone po stotinama albuma diljem muzičkog svijeta i vjerojatno, kakvih se na tone nudi svakodnevno za sitniš od autorskih prava.
Što hoću reći, muzika na albumu je plošna, bez one punokrvnosti, koju sam bar ja očekivao. Rodgers s druge strane, svojim pjevanjem plovi u čisti manirizam, ovaj put, ne dajući nam ništa od onoga što već nismo od njega čuli, pa čak mnogo puta. No prije se bar potrudio da to bude nabijeno emocijama.

I da spomenem Jonesa. Žao mi je ovako pisati, ali taj čovjek je kao mašina, precizan, ritmički savršen, uglavnom, na papiru savršeni bubnjar. No, ono što ja očekujem od bubnjara nije da bude mašina, dapače, obrnuto, da bude čovjek. Osnovna osobina čovjeka je mašta. I toga nema u njegovom bubnjanju. Nisam ga nikad gledao uživo, tako da stvarno ne mogu sa stopostotnom sigurnošću podcrtati ono što sam napisao, ali sudim po onome što sam čuo na albumu.
I da ovom prilikom spomenem i to da je Rodger Daltrey, vokal The Who, bio protiv toga da Jones ostane u grupi kao bubnjar. Iako ga je Pete Townshend štitio, kazavši, da je on dobar za grupu, ipak je logika na kraju pobijedila. Moona kao prvo, nije mogao nitko zamijeniti, a ako je ipak trebao netko, Jones sigurno nije bio taj. I tu se slažem sa Daltreyem 100%

Produkcija na albumu je kristalna, profesionalno odrađena, ali bez života, prazna. Bez trunke kreativnosti, kako sa strane samog producenta, tako i u hvatanju trenutka u studiju, koji možda nije baš savršen, ali koji je pun života. Ta se beskrvnost osjeća tijekom cijelog albuma, debelo podcrtavajući sirovi manirizam u kojem je uronjen ovaj album.

I što na kraju reći.
Izvanserijski muzičari, elitni kompozitori i ispolirana produkcija, ipak nisu uspjeli izvući album iz gliba prosječnosti, a pogotovo ovo vrijedi u kontekstu samog Paul Rodgersa. On je bio i ostao ikona rock muzike, čovjek koji je najprije “oborioOtok s grupom Free, a zatim cijelu zemaljsku kuglu s Bad Company. Čovjek koji je napisao neke od najljepših kompozicija u modernoj muzici, čovjek, vlasnik izvanserijskog glasa koji se idealno utopio u kontekst muzike koju je stvarao, sve do ovog albuma.

Ipak je moja prvobitna ocjena ovog albuma bila blizu ove današnje, te će, vjerojatno ovaj album završiti u permanentnoj arhivi moje kolekcije.

Možda se netko od vas, koji ovo slušate ili čitate, neće složiti s mnom u ocjeni ovog albuma i to je OK. Svatko ima pravo na svoje, osobno mišljenje, a ja sam svoje upravo iznio.
Ako itko ima neki drugačiji stav i želi da ga se čuje, slobodno me može kontaktirati preko mog portala   na mail.
Ako ta primjedba bude argumentirana, bit će mi zadovoljstvo objaviti je!

Dotle, to je to!

Related Posts

Jerko JakšićJerko Jakšić // 26.06.2018Pregledi: 248

Flash news

Robert Plant and the Sensational Space Shifters najavili nove datume turneje na kojoj promoviraju novi album “Carry Fire”.
11 koncerata koji su dodani u gradovima gdje su već nastupali govori o iznimnom interesu Amerikanaca za Planta i njegov rad.
U istoj vijesti je objavljeno da management pregovara s još pregršt organizatora diljem američkog kontinenta, tako da bi veoma lako ova turneja mogla postati i Plantova najuspješnija od raspada matične grupe Led Zeppelin.
Opeth objavili da imaju spremih 15 pjesama za novi album.
Za sada neimenovano izdanje bi trebalo naslijediti uspješni album “Sorceress”, izdan 2016. godine.
Super grupa A Perfect Circle najavili nastup u Beču, 16. Prosinca.
Koncert je dio promo turneje na kojoj grupa promovira nedavno objavljeni album “Eat The Elephant“.
Mudhoney lansirali singlicu “Paranoid Core”, kojim najavljuju sljedeći album, “Digital Garbage”.
Album je najavljen za 28. Rujna.
Ovo je inače deseto studijsko izdanje grupa i nasljednik albuma “Vanishing Point” iz 2013. godine.
Wayne Kramer, osnivač i gitarista legendarnog MC5 najavio nastup u Budimpešti 24. Studenoga.
Koncert je dio turneje po Americi i Evropi, na kojoj slavi 50 godina od izlaska antologijskog “Kick Out The Jams“.
Kramer je jedini originalni član u bendu koji je na turneji.
Paul Simon najavio novi album, “In the Blue Light”.
U biti, album i turneja su najavljeni lani u Studenome, ali ovih je dana objavljen datum izlaska albuma i datumi koncerata na turneji.
Album izlazi 07.Rujna a turneja počinje 22. Rujna.
Kao i album, turneja nosi pridjev, “farewell”
Steve Vai, Zakk Wylde, Yngwie Malmsteen, Nuno Bettencourt i Tosin Abasi se ponovo okupljaju radi turneje po američkom kontinentu.
Generation Axe turneja počinje početkom Prosinca i po za sada objavljenim informacijama, trajat će do kraja Prosinca.
Veteran Dave Matthews sa svojim bendom ima sedmi album, “Come Tomorrow”, na prvom mjestu Billboarda!
Impresivno!
Paul McCartney upravo najavio turneju “Freshen Up Tour”, na koju će krenuti nakon izlaska najavljenog albuma “Egypt Station”.
Turneja počinje koncertima u Kanadi 17. Rujna.
Alice Cooper najavio živi album “A Paranormal Evening at the Olympia Paris”.
Album je snimljen na koncertima na njegovoj lanjskoj turneji “Paranormal”.
Bruce Springsteen je i službeno izdao čuveni bootleg koji je snimljen davne 1978. godine u Roxy klubu u Los Angelesu.
Već 40 godina se ovaj bootelg intenzivno emitira na svim radio postajama diljem Amerike.
Ovo je izdanje dakako očišćeno, remasterirano i ispeglano kako bi zadovoljilo današnje standarde, ali i samog Bossa!
Richard Swift – R.I.P.!
Preminuo je Richard Swift, bivši član The Black Keysa i The Shinsa.
Njegova se suradnja protegla na mnogobrojne glazbenike, te je pored producentskog i skladateljskog opusa svoj trag ostavio na izdanjima Sharon Van Etten, Foxygena, Gustera, the Mynabirdsa i Damiena Jurada.
Richard je bio hospitaliziraj još prošlog mjeseca i sve od danas se borio s opakom bolešću.
Imao je 41. godinu!
Alan Longmuir – R.I.P.!
Preminuo basista Bay City Rollersa Alan Longmuir.
Longmuir je bio član ove grupe od početaka i proveo s njome bezbrojne tjedne na vrhovima top lista.
Bay City Rollers su bili velika teen glam rock atrakcija u sedamdesetima.
Sve je spremno za lansiranje remasterirane i remiksane verzije prvijenca grupe The Band.
Najavljena verzija albuma “Music From Big Pink” će sadržavati šest bonus pjesama.
Vjerujem da ne treba napominjati da je izdanje upriličeno povodom 50 godina od izlaska ovog velikog albuma.
Datum kad će se prošireno izdanje naći na policama, 31. Kolovoza.
Ted Nugent najavio novi album, “The Music Made Me Do It”.
Album će se pojaviti vjerojatno sredinom ovog mjeseca.
Ovo je 15-ti album Ted Nugenta i prvi nakon albuma “Shutup & Jam”, izdan im 2014. godine.
Mike Kershaw – “Arms Open Wide”
Riverside – “Waste7and”
Tides of Man – “Every Nothing”
Dice – “What, If My Black Cat Is An Alien”
Pymlico “Nightscape”
Circles – “The Last One”
Lux Terminus – “The Courage to Be”
Between The Buried And – “Automata Part II”
Anamor – “Za witrażem”
Atavismo – “Valdeinfierno”
——————————

NEWSLETTER